loading...
شکوه عشق
معین بازدید : 1 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی آموزش مربیگری فوتسال

 

همه شما بی شک با ورزش فوتسال تا حدودی آشنایی دارید.فوتسال نیز مانند فوتبال از طرفداران بیشماری در جهان برخوردار است و در ایران نیز علاقه مندان زیادی دارد.ما امروز یک مجموعه درباره آموزش مربیگری فوتسال را برای شما علاقه مندان به این رشته تهیه و در سایت قرار داده ایم.حتما می دانید که قوانین و مقرارت ورزش فوتسال با ورزش فوتبال بسیار متفاوت است.مربی گری فوتسال نیز  اصول و روش های خاص خود را می طلبد. برای اینکه بتوانید در مربیگری فوتسال موفق ظاهر شوید ابتدا باید تمام سیستم های بازی و ریزه کاری های این ورزش را بشناسید.

ما در این مجموعه علاوه بر اینکه هدفمان آموزش مربیگری بوده در کنار ان نیز اموزش هایی برای بازیکن سازی فوتسال نیز در نظر گرفته ایم.شما با خرید اموزش مربیگری فوتسال و تماشای آن نکاتی بسیار مهم و فنی را یاد خواهید گرفت و از ان می توانید در ارنج کردن و تمرین دادن یک تیم فوتسال استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش مربیگری فوتسال

 

شما در این مجموعه بی نظیر مواردی همچون:

آنالیز کردن مسابقات فوتسال

انواع تاکتیک ها و سیستم های بازی در فوتسال

قوانین و مقررات این بازی

آموزش بازیکن سازی در فوتسال

آموزش شوت زدن و دریبل کردن در فوتسال

آموزش دروازه بانی فوتسال

آموزش شوت زدن

و…….

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پت بپردازید.مارکت سنتر ۲۴ پیشنهاد می کند که حتما برای یک بار هم که شده به تماشای این مجموعه دیدنی بپردازند و اصول حرفه ای این ورزش را یاد بگیرند.

 

خرید اینترنتی آموزش مربیگری فوتسال توسط 30 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:


٬ , ,

======================================================

خرید اینترنتی آموزش کیک بوکس

خرید اینترنتی آموزش کیک بوکس

 

امروز برای علاقه مندان به ورزش کیک بوکس یک آموزش بسیار  کاربردی و عالی را تدارک دیده ایم.شما در آموزش کیک بوکس فوق اصول و روش های مبارزه را به خوبی فرا خواهید گرفت و یاد می گیرید که چگونه باید از خود در مقابل حریفان دفاع نمایید.اگر دوست دارید تا نسبت به دوستان خود در باشگاه سریع تر پیشرفت نمایید پیشنهاد می کنیم تا با خرید آموزش کیک بوکس و تمرین و تکرار خیلی زود به این نتیجه دلخواه خود برسید.

در این مجموعه شما توسط برترین اساتید جهان آموزش خواهید دید و تکنیک هایی از این ورزش را خواهید اموخت که شاید تا به حال در هیچ باشگاهی گفته نشده است.شما کیک بوکس اصلی را فرا خواهید گرفت.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده ایم تا بهترین مجموعه اموزشی بازرار را انتخاب کرده و انرا برای شما عزیزان در سایت قرار دهیم.در کیک بوکس باید قبل از هر چیز کمی ترس را کنار گذاشته و دل جرات خود درا به همگان نشان دهید.قدم اول مبارزه با ترس است اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید نصف راه را رفته اید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه از حرکات پا در کیک بوکس استفاده نمایید.

 خرید اینترنتی آموزش کیک بوکس

نحوه هوک زدن صحیح را آموزش می بینید.

نحوه اجرای ضربات ترکیبی در هنگام مبارزه را فرا خواهید گرفت.

چگونه در برابر ضربات سهمگین حریفان دفاع کنید  را فرا خواهید گرفت

نحوه ضربه زدن مشت های صحیح را آموزش می بیند

اگر علاقه مند به خرید آموزش کیک بوکس از فروشگاه ما هستید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

  رید اینترنتی آموزش کیک بوکس توسط 18 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی آموزش کشتی

خرید اینترنتی آموزش کشتی

 

همه می دانیم که در کشور ما ورزش اول و ملی ما کشتی می باشد و هیچ شکی در آن نیست که این ورزش یکی از پر طرفدارترین و کم خرج ترین ورزش های داخل اران محسوب می شود.بر همین اساس لازم دانستیم که یک آموزش کشتی با کیفیت بالا تهیه و برای ما عزیزان در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار دهیم.شما عزیزان هم اگر علاقه مند به یادگیری ورزش کشتی هستید و دوست دارید تا در این ورزش سریع تر پیشرفت نمایید پیشنهاد می کنیم تا با تهیه مجموعه فوق و تماشای با دقت آن بتوانید سریع تر به هدف خود برسید.

آموزش کشتی باید توسط بهترین اساتید انجام شود تا هنر آموز از همان ابتدا تمام فنون و تکنیک های این ورزش پهلوانی را صحبح و اصولی فرا بگیرد.بر همین اساس ما نیز برترین اموزش موجود در بازار درباره کشتی را تهیه و برای شما علاقه مندان قرار داده ایم.

 

خرید اینترنتی آموزش کشتی

شما در این مجموعه با بیش از ۲۰۰ فن ناب کشتی آشنا خواهید شد.یاد خ۰واهید گرفت که در هنگام تمرینات چگونه عمل نمایید.یاد خواهید گرفت که  قبل از مسابقات چگونه بدن خود را آماده نمایید.

با انواع فنون و تکنیک های کشتی بیشتر آشنا خواهید شد و نحوه اجرای صحیح انها را فرا خواهید گرفت.

اگر علاقه مند به خرید آموزش کشتی از فروشگاه ما هستید براحتی می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

ما سعی کرده ایم تا برای شما علاقه مدان به ورزش کشتی بهترین اموزش را تهیه کنیم تا با تماشای /ان بتوانید هر روز شاهد پیشرفت خود باشید.

 

رید اینترنتی آموزش کشتی توسط 17 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=============================================================

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان – امروزه شاهد ان هستیم که هر روز نسبت به قبل استفاده از کامپیوتر فراگیر تر شده و تقریبا تمام کارهای ما دارد به سمت کامپیوتری شدن کشیده می شود.از این رو این نیاز دقیقا حس می شود که باید آموزش کامپیوتر را تمامی افراد خانه بگذرانند تا بتوانند از پس کارهای خود بر بیایند.از این رو فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  محصولی بسیار کاربردی و منحصر به فرد در این زمینه تهیه نموده است با نام آموزش کامپیوتر ویژه کودکان.چون در بازار و در سایر کتب های درسی اموزش های مختلفی برای گروه های سنی  بزرگسالان  در نظر گرفته اند از این رو کما نیز جای یک اموزش  را برای گروه سنی کودکان و نوجوانان خالی می دیدیم و بر همین اساس این محصول را در سایت خود قرار داده ایم.

آموزش کامپیوتر برای کودکان سعی کرده است تا با زبانی بسشیار شیوا و به دور از هر پیچیدگی خاصی تمام نکات و موارد اولیه و ضروری استفاده از کانپیوتر را برای کودکان بازگو کند.زبانی شیرین  و بیانی کودکانه از موارد بسیار مهمی هستند که باعث شده است تا کودکان تماشای این مجموعه را دوست بدارندو از ان خسته نشوند.شما باید از همین الان به فکر اموزش کودکان و فرزندان خود باشید تا از دنیای فن آوری اطلاعات نسبت به سایرین عقب نمانند و بتوانند بعدها در جامعه حرفی برای گفتن نسبت به هم سن و سالان خود داشته باشند.شما در این مجموعه می توانید مواردی همچون:

اموزش مقدماتی کار با کامپیوتر

آموزش مقدماتی کار با ویندوز

آموزش  مقدماتی کار با اینترنت

آموزش مقدماتی کار با نرم افزاری های ورد و اکسل

آموزش رایت  دیسک با کامپیوتر

و….

قطعا فرزندان شما پس از تماشای این مجموعه اموزشی توانایی هایی را بدست خواهتد اورد که تا کنون نداشته اند و دید بهتری نسبت به این قضیه پیدا خواهند کرد و قطعا در آینده نیز می توانند در علوم کامپیوتر موفق تر نسبت به سایرین ظاهر شوند.این مجموعه شامل ۷ ساعت اموزش تصویری توسط بهترین اساتید برجسته بوده و باز بانی ساده و بسیار شیرین به یادگیری تمام نکات خواهد پرداخت.همین الان می توانید برای کودک دلبند خود این محصول را تهیه کرده و به او هدیه دهید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی  کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان توسط 41 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

======================================================

خرید اینترنتی آموزش پینگ پنگ

خرید اینترنتی آموزش پینگ پنگ

 

امروز برای علاقه مندان به ورزش پینگ پنگ یه مجموعه اموزشی بسیار جالب و کاربردی را در فروشگاه قرار داده ایم.شما اگر دوست دارید تا در ورزش پینگ پنگ پیشرفت نمایید باید در قدم اول تمام تکنیک ها و فنون این رشته را به صورت صحیح و کامل آموزش ببینید و در قدم بعدی باید با تمرین و تکرار در /انها به کسب مهارت بپردازید.ما سعی کرده ایم با آموزش پینگ پنگ موجود در سایت زمینه ای را برای شما عزیزان فراهم نماییم تا بتوانید هر چه سریعتر در این رشته ورزشی پیشرفت نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش پینگ پنگ

شما در این مجموعه اموزشی یاد خواهید گرفت که:

نحوه قرار گیری صحیح در پشت میز پینگ پنگ

نحوه بک زدن

اموزش بلوک کردن

نحوه پرتاب توپ

و…..

همچنبن درباره تاریخچه پیدایش ورزش پینگ پنگ خواهیم گفت و نحوه ورود این ورزش به ایران.در قسمت بعدی درباره قوانین و مقرارت این ورزش پر طرفدار نیز با شما سخن خواهیم گفت .شما با خرید آموزش پینگ پنگ و تمریم و ممارست در کار می توانید خیلی زود به مهارت های بالایی در این رشته دست یابید.ما برای راحتی شما عزیزان امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

خوبی این بازی این است که نیاز به وسایل چندان گرانی نداشته و تقریبا همه قشری از جامعه می توانند از این ورزش لذت ببرند و آنرا بازی نمایند. در این مجموعه سعی شده است تا تمامی اصول حرفه ای را به صورت کامل و روان به هنر آموز اموزش دهد.این را یادمان نرود که ورزش کشتی ورزش باستانی ایران  می باشد

 

خرید اینترنتی آموزش پینگ پنگ توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

========================================================

خرید آموزش مناسک حج

خرید آموزش مناسک حج

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر بخواهید به سفر حج بروید باید از قبل آداب و اصول ان را یاد گرفته تا بتوانید به صورت صحیح فرایض دینی خود را اجرا نمایید.؟ ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ مجموعه با نام آموزش مناسک حج را تهیه کرده ایم که بوسیله آن شما می توانید تمام اصول و مبانی حج را فرا بگیرید و تمام فرایض دینی خود را به صورت صحیح انجام دهید.مناسک حج خود دارای اصول و مراتبی می باشد از جمله اینکه شما باید بدانید محرمات احرام چیست و نحوه طواف کردن چگونه است و سعی بین صفا و مروه به چه صورت انجام می شود.

 

خرید آموزش مناسک حج

همه و همه ای موارد را ما در این اموزش مناسک حج به صورت یکجا جمع اوری کرده ایم و شما می توانید بوسیله این آموزش تصویری همه موارد را یاد بگیرید.ما در این مجموعه آموزشی راجع به مواردی همچون:

فلسفه حج

مناسک حج

مناجات های حج

نحوه صحیح طواف

محرمات احرام

وقوف در عرفات

وقوف در مشعر

اعنال منا

اعمال مکه

اعمال روز عید قربان و……….. صحبت خواهیم کرد و همه موارد را به صورت کامل و صحیح به شما علاقه مندان به مناسک حج اموزش خواهیم داد.در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اماکن خرید اموزش مناسک حج فراهم شده است و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 خرید آموزش مناسک حج توسط 17 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

==========================================================

خرید اینترنتی آموزش بوکس

خرید اینترنتی آموزش بوکس

 

خرید اینترنتی آموزش بوکس – باز هم می رویم به سراغ ورزش های رزمی و این بار نوبت ورزش بوکس است.اگر دوست دارید تا در بوکس موفق باشید باید بگوییم در قدم اول باید کمی دل و جرات به خرج دهید و ترس را کنار بگذارید.ما امروز برای علاقه مندان به آموزش بوکس یک مجموعه بسیار زیبا و کاربردی را تهیه کرده ایم که بوسیله /ان می توانید خیلی زود به بهترین نتیجه در این رشته برسید.برای آموزش بوکس باید ابتدا از پایه تمام اصول و فنون را به صورت کاملا علمی و دقیق فرا بگیرید.

شما باید برای این کار از یک استاد مجرب استفاده نمایید و ما با این مجموعه اموزشی این امکان را برای همه شما عزیزان فراهم کرده ایم که زیر نظر بهترین اساتید جهان اموزش های بوکس را ببینید.شما در این مجموعه آموزشی یاد خواهید گرفت :

نحوه صحیح اموزش مشت زنی

نحوه حرکت دادن و رقص پا در بوکس

نحوه قرار گیری پا ها در هنگام ضربه

نحوه ضربه زدن با مشت

نحوه کیسه زدن

اماده سازی انگشتان

آموزش انواع هوک

آموزش دفاع کردن در مقابل ضربات حریف

استفاده از فنون سرعتی و پیچیده

نحوه حمله کردن و ضد حمله

و….

 

خرید اینترنتی آموزش بوکس

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید اموزش بوکس راب رای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از  دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

پس اگر دوست دارید تا در بوکس پیشرفت کنید همراه با تهیه این اموزش قوی حتما تمرین و پشتکار را فراموش نکنید و بدانید که هر کاری با تمرین کردن  انجام شدنی است.

 

خرید اینترنتی آموزش بوکس توسط 38 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

====================================================

خرید آموزش دروازه بانی حرفه ای

خرید آموزش دروازه بانی حرفه ای

 

اگر شما هم به دروازه بانی علاقه مند هستید و دوست دارید تا در آینده به یک دروازه بان موفق تبدیل شوید به شما پیشنهاد می کنیم از همان ابتدای کار به صورت کاملا اصولی و علمی تمام اموزش های لازم را ببینید تا بتوانید موفق باشید.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک آموزش دروازه بانی بسیار خوب برای شما در نظر گرفته ایم که از ابتدا تمام اصول و قواعد  ان را به شما آموزش می دهد.

شما با خرید آموزش دروازه بانی فوق با مواردی همچون:

-خصوصیات یک دروازه بان موفق

-نحوه تک به تک شدن

-نحوه شیرجه زدن

-نکات فنی در هنگام پرش

-نحوه قرار گیری دست ها

-نحوه گرفتن توپ در دست

و….

موارد مهم دیگری را خواهید آموخت.

 

خرید آموزش دروازه بانی حرفه ای

ما برای شما علاقه مندان به دروازه بانی امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سپس پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

آموزش دروازه بانی جدا از اینکه احتیاج به فیزیک مناسب دارد باید تلاش و تمرکز نیز در هنگام یادیگری از خود نشان دهید.باید از همان ابتدا یاد بگیرید که چگونه به صورت اصولی رفتار نمایید.شما با دین این مجموعه یاد خواهید گرفت که چگونه شوت های سنگین را مهار کنید.

یاد خواهید گرفت که در هنگام پنالتی ها چگونه مسیر درست را حدس بزنید و چگونه بازیکن پنالتی زن را به اشتباه بیاندازید.

شما خواهید اموخت که نحوه جا گیری صحیح در درون دروازه به چه صورت است.

 

خرید آموزش دروازه بانی حرفه ای توسط 35 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

========================================================

خرید اینترنتی آموزش هیپنوتیزم

خرید اینترنتی آموزش هیپنوتیزم

 

آیا شما دوست دارید تا درباره هیپنوتیزم بیشتر بدانید؟آیا دوست دارید به این توانایی برسید که روزی خودتان دیگران را هیپنوتیزم نمایید.؟ ما امروز برای علاقه مندان به آموزش هیپنوتیزم یک مجموعه منحصر به فرد و کاربردی را آماده کرده ایم که بوسیله آن می توانند با کمی تمرین و ممارست بعد از مدتی به مهارت های لازم درباره هیپنوتیزم دست یابند.شما در این مجموعه اموزشی علاوه بر موضوع هیپنوتیزم درباره مسائل مرتبط و مکمل آن نیز نکاتی را خواهید /اموخت.

مثلا در همین مجموعه دباره موضوعاتی همچون

ارتباط با جن

نحوه رفتن به خلصه

و خارج شدن از آن

درباره مرگ و اسرار آن

درباره روح و نحوه خارج شدن از بدن

درباره جابه جایی اجسام با قدرت تمرکز

نحوه به دست اوردن قدرت های ماور طبیعی

و…

 

خرید اینترنتی آموزش هیپنوتیزم

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید اموزش هیپنوتیزم را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما در این مجموعه درباره افرادی که می توانند فکر دیگران را بخوانند و افرادی که تله پاتی با هم دارند نیز نکاتی را خواهید دید.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر به هر کدام از موضوعات ذکر شده علاقه مند هستید حتما با خرید آموزش هیپنوتیزم و تماشای با دقت آن پی به نکات بسیار مهمی ببرید و همچنین مهارت های خود را نیز درباره این موضوعات افزایش دهید.

شما هم اگر بخواهید می توانید با تمرین و ممارست آموزش هیپنوتیزم را فرا بگیرید و دست به کاری شرگف و خارق العاده بزنید.پس پیشنهاد می کنیم حتما این مجموعه را تهیه نمایید.

خرید اینترنتی آموزش هیپنوتیزم توسط 22 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , ,

==========================================================

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری

 

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری – پرورش اندام دیگر مانند گذشته نیست و امروز  به صورت یک علم و دانش در آمده است.برای اینکه بتوانید در ورزش بدن سازی پیشرفت داشته باشید و به صورت حرفه ای خود را مطرح نمایید باید در ابتدا به علم ان مسلط شوید.باید بدانید که چگونه و به چه صورت حرکات بدنسازی را انجام دهید.آموزش بدن سازی برای خود دارای اصول و قوانین خاصی می باشد و چنانچه نتوانید  طبق اصول آن پیش بروید قطعا هم امکان آسیب رساندن به عضلات خود را بالا برده و هم اینکه مانع بزرگی برای پیشرفت خود خواهید شد.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجموعه اموزش پرورش اندام که توسط یکی از نابغه های بدن سازی به نام ریچ گاسپاری آموزش داده شده است را برای شما در نظر گرفته ایم.شما با خرید آموزش بدنسازی فوق و با تماشای دقیق آن نکات بسیار مهمی را خواهید اموخت.

یادخواهید گرفت که چگونه با وزنه ها و دمبل ها تمرین صحیح و اصولی کنید.

یاد خواهید گرفت که حرکات بدن سازی را چگونه  به صورت صحیح اجرا نمایید.

یاد خواهید گرفت تا با دستگاه های بدنسازی به صورت حرفه ای و صحیح کار نمایید.

و….

 

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری

ما امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند را برای شما علاقه مندان در سایت قرار داده ایم و هر زمان که خواستید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفار شخود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

پس یاد بگیریم که اگر می خواهیم در پرورش اندام هر روز شاهد پیشرفت خود باشیم و از احتمال آسیب رسدن به عضلات خود نیز بکاهیم حتما از همان ابتدا به صورت کاملا اصولی و حساب شده این ورزش را شروع کرده و قدم به قدم به صورت علمی  پیش رویم.آموزش بدنسازی نیاز به کمی صبر و تحمل دارد و باید به بدن خود فرصت دهید تا بتواند یواش یواش  رشد نماید.

 

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری توسط 39 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 33